Napiwki dla obsługi na pokładzie statku

Wiele osób pyta nas, dlaczego na rejsach do rachunku pasażera doliczana jest z góry przyjęta kwota na napiwki. Odpowiedź jest prosta: dla wygody pasażera. Podczas podróży statkiem naszym identyfikatorem i kartą płatniczą jest karta elektroniczna, która wydawana jest przy wejściu na statek. W efekcie mało który pasażer na pokładzie nosi przy sobie pieniądze. Aby uniknąć krępujących sytuacji, w których nie mamy przy sobie środków na uhonorowanie obsługi, linie cruisingowe przyjęły, że system obciążania gościa niewielką opłatą za serwis będzie sprawdzał się najlepiej. Oczywiście jeżeli nie jesteś zadowolony z obsługi na statku, zawsze możesz zmniejszyć kwotę napiwków lub całkowicie zrzucić je ze swojego rachunku. Z doświadczenia jednak wiemy, że obsługa dokłada wszelkich starań, aby takie sytuacje nie miały miejsca :).

Serwis kabinowy
Serwis kabinowy © Pullmantur Cruises

LiveZilla Live Help